ولنتاین

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟

یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

0-hart-goud-2.gif

0-hart-goud-1.gif

*************
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش:
من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدی که تو فانوس شب من باشی

0-hartjes.gif

 

 *****************

اینجا آسمان از دل من تیره تر است
روزگارم ابریست
من اگر تنهایم
یاد تو با من هست
مهربانم روزگارم ابریست
کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی . . .



*************

.عمیق ترین درد زندگی مردن نیست

بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند

و تو از او رسم محبت بیاموزی روز

*************

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه،

عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه،
قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه!!!

******************

عکس های ولنتاین 2014 ,کارت پستال ولنتاین 2014, ولنتاین 2014

عکس های ولنتاین 2014 ,کارت پستال ولنتاین 2014, ولنتاین 2014


نظرات شما عزیزان:

کیانا
ساعت3:59---2 فروردين 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392 | 20:34 | نویسنده : karolina |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.